Profesor Marketingu, Prorektor ds. Współpracy z Zagranicą
Akademii Leona Koźmińskiego.
 
Od 2000 roku jestem związany z branżą internetową. W pracy naukowej
skupiam się na badaniach nad znaczeniem internetu w strategii rozwoju firm.
Realizowałem projekty m.in. dla: Nokia, IKEA, Michelin, Mars, Nikon ... zobacz więcej
     
   
 
 
Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer (Oficyna), 2008

Recenzent książki: Prof. dr hab. Bogdan Gregor

 

Opis książki:

 

"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu, które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu.

 

W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami. Szczegółowo omówiono następujące zagadnienia:

 

  • cechy bloga i modele jego wykorzystania w biznesie
  • korzyści z zastosowania blogów do celów marketingowych
  • etapy projektowania bloga firmowego
  • warunki skutecznego zastosowania blogów firmowych
  • mierniki skuteczności projektu blogowego
  • idea Web 2.0 i jej wykorzystanie w marketingu przedsiębiorstw
  • pojęcie wirtualnych społeczności konsumenckich i ich znaczenie marketingowe
  • etapy budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej
  • czynniki sukcesu projektu społecznościowego w Internecie

 

W książce zamieszczono również dziesięć obszernych studiów przypadku (case studies) z rynku polskiego, które pokazują, jak te innowacyjne narzędzia marketingowe udało się wdrożyć na naszym rodzimym rynku.

 

Jeśli jesteś zainteresowany zakupem tej książki, przejdź na stronę Wydawnictwa, kliknij tutaj


 
 
Dane kontaktowe

Grzegorz Mazurek

telefon: 22 519 21 1122 519 21 11

e-mail:

 

 
Arrow Copyright Prof. Grzegorz Mazurek 2013
email: kontakt@grzegorzmazurek.pl